براى محمد مسعودی

تقدیم به اوکه گرچه فراموشم کرد اما یادش دردلم زنده است

براى محمد مسعودی

تقدیم به اوکه گرچه فراموشم کرد اما یادش دردلم زنده است

سلام بچه ها این روزا دارم برا کنکور میخونم تا سال دیگه خداحافظ دوستتون دارم 

راستی امروز محمدو دیدم حرفی زد که داغونم کرد ولی برام دعا کنید حالا که خودم میخوام فراموشش کنم تا این جارو خوب رفتم تا سال بعد خدانگهدار

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد مسعودی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام بخدا من محمد مسعودی هستم اما نمیدونم تو کی هستی m.masoudi881@yahoo.comشمارتو ایمیل کن و اسمتو ایضأ شاید شناختمت

محمد مسعودی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام خواستی تماس بگیری قبلش یه اس بده که :نظرات نت09362662290

lmohammad maso یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

چه جالب اسم منم محمد مسعودیه
ولی بخدا ما تو این خط ول کردن نیستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد