براى محمد مسعودی

تقدیم به اوکه گرچه فراموشم کرد اما یادش دردلم زنده است

براى محمد مسعودی

تقدیم به اوکه گرچه فراموشم کرد اما یادش دردلم زنده است

خداحافظی

سلام زندگیم خوبی؟امروز اومدم ازت خداحافظی کنم اخه دیگه داره خرداد میشه باید حسابی درس بخونم پس خدانگهدار عشق من


تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام درد یک اتفاق که شاید با اتفاق تو دردش متفاوت باشد ویرانم می کند من از دست رفته ام شکسته ام می فهمی؟به انتهای بودنم رسیده ام اما اشک نمی ریزم پنهان شده ام پشت لبخندی که درد میکند


هی کافه چی میزهایت را تک نفره بچین!نمیبینی؟ همه تنهایند..............

محمد محمد خدا بگم چى کارت نکنه که داغونم کردى لعنتى چرا فکرت دست ازسرم برنمیداره ها؟حالاکه نیستى اززندگیم که بیرون رفتى از ذهنمم برو بیرون زندگیم جهنم شده لعنتى میفهمى؟ من این دوست داشتن رو نمیخوام دارم دیوونه میشم از بس قرص اعصاب خوردم ازبس بغضم رو نگه داشتم محمد من از دوست داشتن تو دارم عذاب میکشم نمى دونى چقدرسخته کاش دوستت نداشتم خیلى سخته عاشق کسى باشى که برات ارزش قائل نیست امیدوارم هیچ وقت عاشق نشى این رو هم میتونى دعا فرض کنى هم نفرین !اما دوستت دارم محمد

نازنینم

این رابدان که عشق فراموش کردن نیست!بخشیدن است عشق گوش کردن نیست!درک کردن استعشق دیدن نیست!احساس کردن است دوستت دارم محمد...M

چشمهایم

چشم هایم را به بیمارستان میبرم نمی دانم چه مرگشان شده هرشب جایشان را خیس میکنند

دل تنگ

سلام عزیزم امروز خیلی دلم گرفته میدونی دیگه اون کسی که یکی از دلایل تو برای رفتن بود دیگه مثل قدیما نیست دیگه هیچی مثل قدیما نیست.......محمدم من دیگه اون اریمس قبلی نیستم خیلی تغییر کردم هم تغییرات خوب هم بد میدونی دیگه اون اریمس مهربون جاش رو دادبه اریمس بد اخلاق بی جنبه دیگه کسی به من نمیگه مهربون بهم میگن بداخلاق دست خودم نیست همین الان هم با خواهرم سر یه موضوع بی خودی دعوا کردم دادزدم اخر سر هم اومدم تواتاقم و گریه کردم تازگیا زود اشکم سرازیر میشه ....محمدم همه تنهام گذاشتند خیلی سخته یهو دورم خلوت شد

محمد دوستت دارم


وقتی نیستی بی انکه ماری در کارباشد مزه ی زهرمار را میچشم...


سلام محمد خوبی؟ دلم خیلی برات تنگ شده خیلی وقته باهات صحبت نکردم تنها جایی که راحت میتونم باهات صحبت کنم اینجاست کاش اینارو میخوندی تا بفهمی که بی خبر شدی زندگی یه ادم تنها دیروز زنگ زده بودم صدات روبشنوم ولی تو گوشیت رو بر نداشتی از دیدنت که محرومم از صدات هم محرومم؟

محمدم کاش میدونستم الان کجایی!!شنیدم خونتون از اینجا رفته کجا نمیدونم!!راستی من هنوزم از اسانس نیوباس استفاده میکنم باورت میشه؟؟؟

محمد خیلی دوستت دارم


لباسهایم که تنگ میشد می بخشیدم به این و ان ولی دل تنگم راحالا چه کسی می خواهد......M

سلام دوستان این وبلاگ مخصوص زندگیم محمد مسعودى هست کسى که خیلى دوستش دارم کسى که شوخى شوخى شد زندگیم کسى که بدون دلیل منو رهاکرد تنهام گذاشت شایدواسه خودش دلیلى داشت :|هیچ وقت نمیخوام هویتم معلوم بشه:-(