براى محمد مسعودی

تقدیم به اوکه گرچه فراموشم کرد اما یادش دردلم زنده است

براى محمد مسعودی

تقدیم به اوکه گرچه فراموشم کرد اما یادش دردلم زنده است

من تنها نیستم اشکهایم را دارم اشکهایى که از غم تو بر گونه هایم جاریست من تنها نیستم لحظه هارا دارم لحظه هایى که یکى پس از دیگرى عاشقانه میروند تا حجم فاصله ها را کمرنگ تر کنندمن تنها نیستم چرا که خیالت حتى یک نفس ازمن غافل نمى شوددوستت دارم محمد
نظرات 7 + ارسال نظر
Whisper چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.asaya.blogsky.com

سلام
و تموم وبت رنگ غمه
یه سری بهم بزن

شاید نظرت راجع به خیلی چیزا عوض شد


یاعلی

Whisper چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.asaya.blogsky.com

سلام
من ممنونم که پیشم اومدی
میدونی عشق برای یه دختر تمومه احساسشه و تا ابد میمونه
اما برای یه پسر تو اندام های جنسی یه دختر خلاصه میشه

به خاطره نسپارش ؛ گمنش کن ؛
رهاش کن که بره

هنوزم خیلی راه تا پایان داری
هنوزم یه زنی و همیشه قدرتت از یه مرد بیشتره
زن ها همیشه برتر بودن
رهاش کن که بره
تو یه زنی و حتما به وجود یک مرد نیاز داری
باچشم باز انتخاب کن ؛ و کسی و انتخاب کن که اون تورو انتخاب کرده

تکرار اشتباه انسان رو به شکست میرسونه
لینکت کردم

یاعلی

Whisper چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.asaya.blogsky.com

راستی با چه عنوانی دوس داری لینکت کنم؟
و اینکه روی وب خودم توی وبلاگت کلیک کردم باز نمیشه
فقط خواستم بدونی دوست خوبم

یه وب دیگه هم دارم که 8ساله بامنه دوس داشتی به اونم سربزن
www.apotheosc.blogsky.com
یاعلی

Whisper پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.asaya.blogsky.com

و شهوتی داشت فرو ناپذیر
به خیالش مرد است و همه چی واقعی
در پس کوچه های تن یک زن فریاد می زد
آری من مرد هستم
-----------------------------
او یک مرد بود همانند مرد های دیگر

Whisper پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.asaya.blogsky.com

بازم سلام

دختر اینقدر خودت و اذیت نکن
سعی کن گمش کنی سعی کن یه مرد برات نیاز نباشه
سعی کن تو یک مرد و محتاج خودت کنی
تو یه زنی و زیبا همیشه میتونی بهترین باشی

منتظرتم

یاعلی

یه دوست پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام دوست عزیز


همه پستاتوخوندم
ازیه جهت خوشحالم که محمدخبری ازاین حرفات وکارات نداره

اما ازطرفی...

توهنوزبه این باورنرسیدی که دیگه نداریش وتموم شده وهرچی هس واسه قبله
امیدوارم ازحرفام ناراحت نشی

اگه خواستی بازم میتونم بیام اما همه چی بستگی بخودت داره !اینویادت باشه که هیشکی نمیتونه کاری برات بکنه بشرطی که فقط وفقط خودت بخوایاونوقت میتونیم کمکت کینم وهمراهت باشیم
موفق باشی عزیز

به حرفات نیاز دارم بهم سر بزن منتظرم انتظارو خوب بلدم

یه دوست پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

به تو که گفتی در سخت ترین لحظات کنار منی؛

تو خود سخت ترین لحظات زندگی ام را رقم زدی ...


اینافقط توحرفه!!!!!

بهش فک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد